واحدEMT

اعطا‌ء وام خرید محصولات توسط بانک رسالت

هلدینگ فناور پلاستیک سپاهان با تأسیس در سال ۱۳۸۴، به عنوان یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی نجف آباد استان اصفهان فعالیت خود را آغاز کرد. هدف اصلی این مجتمع، تولید اجزا ساختمانی با استفاده از مواد PVC، UPVC و WPC بود. با گذشت زمان، این مجتمع توانست در مساحتی بیش از ۱۲۰۰۰۰ متر مربع و با بیش از ۳۰۰ پرسنل فعال، به عنوان یکی از تولیدکنندگان برجسته و متخصص در زمینه قطعات پلیمری ساختمانی و پروفیل upvc در کشور شناخته شود.

هلدینگ فناور پلاستیک سپاهان، با هدف تولید محصولات نوآورانه به منظورکاهش و بهینه‌سازی مصرف سوخت، حفظ انرژی‌های فسیلی، بهینه‌سازی در قیمت مصالح ساختمانی، سبک‌سازی در صنعت ساختمان سازی و … به تولید انواع مصالح ساختمانی پلیمری پرداخته است.

این هلدینگ در حال حاضر محصولات متنوعی را تولید می‌کند که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سی‌فور: تولید کننده پروفیل یو پی وی سی در سه دسته‌ی سفید با تکنولوژی نانو، یک‌رو رنگی(HOTMELT)، و دورورنگی لمینت(HOTMELT)

 سی وین: پروفیل های در و پنجره لولایی ۳ کاناله سفید با تکنولوژی نانو مشابه سی فور اما با وزن کمتر و قیمت اقتصادی

سی‌پان: شامل پانل‌های سقفی، دیواری و کلیه ابزارهای نصب آن از جنس UPVC

سی‌در: درهای ضد آب داخلی ساختمان و کلیه قطعات و چارچوب آن از جنس وود پلیمر (WPC)

سی پان سایدینگ: نمای خارجی ساختمان از جنس UPVC

EMT: وسایل نقلیه برقی از جمله دوچرخه، موتورسیکلت و اسکوتر

EMT تولیدکننده‌ی اولین موتورهای برقی صد در صد ایرانی

همان طور که درقسمت بالا اشاره شد یکی از زیرمجموعه های هلدینگ فناورپلاستیک سپاهان، EMT است که از سال ۱۳۸۹ تحقیقات و پژوهش‌های خود را در زمینه تولید وسایل نقلیه برقی آغاز کرده است. هدف اصلی این شرکت، بومی سازی صنعت وسایل نقلیه برقی در کشور است و با استفاده از دانش فنی کارشناسان ایرانی و تکیه بر خداوند متعال، پیشرفت‌های چشمگیری در این حوزه به دست آورده است.

موتورهای برقی

مفتخریم اعلام کنیم که بیشتر قطعات مورد استفاده در محصولات EMT، از جمله شاسی و تنه، الکتروموتور، کاورها، درایو و باتری، به صورت بومی و داخلی ساخته شده‌اند. قطعات دیگر نیز با سفارش به شرکت‌های داخلی تهیه و تأمین می‌شوند. از این رو می‌توان موتورهای این شرکت را به عنوان اولین موتورهای برقی صد درصد ایرانی معرفی کرد.

هلدینگ فناورپلاستیک سپاهان همواره تلاش می‌کند تا از عملکرد برجسته و تلاش های بی‌نظیر پرسنل خود قدردانی کند. برای این منظور با رویکرد رفاه حال پرسنل و اعضاء خانواده‌‌شان، اقدامات بی‌شماری برای بهبود شرایط زندگی و کاری آنان انجام می‌دهد. این اقدامات شامل ارائه تسهیلات و امکانات ویژه‌ای است که بهترین شرایط برای انجام وظایف و البته دستیابی به موفقیت‌های بیشتر را برای پرسنل فراهم می‌کند و می توان به تسهیلات پزشکی و بهداشتی برای پرسنل، ارائه آموزش‌‌های تخصصی، ارائه فضاهای تفریحی و ورزشی و …. اشاره کرد.

همکاری بانک رسالت و هلدینگ فناورپلاستیک سپاهان

یک نمونه از توجه و حمایت صمیمانه‌ي مدیرعامل هلدینگ، مهندس حمید مرادی، در راستای بهبود رفاه حال پرسنل و رشد پیوسته‌ي سازمان، در تاریخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ به وقوع پیوست. در این روز، مدیر بانک رسالت به همراه معاونین شهرداری نجف‌آباد از واحد EMT هلدینگ فناور سپاهان بازدید کردند. در این بازدید سازنده، جلسه‌ای پرمحتوا با حضور مدیر بانک رسالت، معاونین شهرداری نجف آباد و مهندس ایمان احمدی، معاونت مالی، اداری و بازرگانی مجتمع برگزار شد و در نتیجه‌ی آن، یک قرارداد بسیار مهم و جامع به امضا رسید. از جمله بخش‌های این قرارداد، اعطاء وام با شرایط مناسب و بازپرداخت اقساط ۳۶ ماهه و بهره‌ی ۲ درصد به پرسنل هلدینگ فناورپلاستیک سپاهان برای خرید موتوهای برقی بود.

همکاری بانک و فناورپلاستیک

به لطف تداوم تلاش‌های هلدینگ فناورپلاستیک سپاهان و استمرار حمایت بی‌وقفه مدیرعامل، آینده‌ی درخشانی در انتظار مجموعه و پرسنلش است. این تلاش‌ها و حمایت‌ها نه تنها به افزایش رضایت و انگیزه کاری پرسنل کمک می‌کنند، بلکه باعث گسترش و توسعه بیشتر مجموعه نیز می‌گردند.

با پروفیل های رنگی در و پنجره “سی فور” که...

مجتمع فناورپلاستیک سپاهان از سال ۱۳۸۴ آغاز به‌ فعالیت نموده...

معایب پنجره دوجداره ریلی پنجره دو جداره ریلی همانند دیگر...

برگزاری سمینار آموزشی سی‌فور در حوزه مالی: توانمند سازی پرسنل...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *