سمینار آموزشی سی‌فور

برگزاری سمینار آموزشی سی‌فور در حوزه مالی: توانمند سازی پرسنل

آموزش در حوزه مالی، یکی از مهمترین عواملی است که به بهبود دانش، تخصص پرسنل و ارتقای عملکرد آن‌ها کمک می‌کند. با توجه به اینکه حسابداری، مدیریت مالی، برنامه‌ ریزی مالی و حسابداری مالیاتی به عنوان مؤلفه‌های اصلی هر سازمان، اهمیت بسیاری دارند، بنابراین آموزش در این حوزه‌ها می‌تواند نقش بسیار مهمی در بهبود عملکرد کارکنان داشته باشد.

در اسفند ماه سال ۱۴۰۱، سی‌فور به عنوان یکی از فعالان حوزه صنعت پلیمر نسبت به برگزاری سمینار آموزشی در حوزه مالی اقدام کرد. این سمینار با هدف ارتقاء دانش و اطلاعات پرسنل در سالن همایش‌های سیتی سنتر اصفهان برگزار شد.

آقای سجاد حیدری، عضو انجمن حسابداران خبره ایران، به عنوان سخنران اصلی در این رویداد شرکت کردند و در مورد مباحث مختلفی که با توجه به نیازهای کارشناسان فروش، حسابداری و بازرگانی مطرح شده بود، صحبت کردند. این سمینار با استفاده از تکنیک‌های آموزشی پویا و فعال، بهبود قابل توجهی در دانش و اطلاعات کارکنان سی‌فور ایجاد کرد.

سمیناری که برگزار شد، به محورهای مختلفی از موضوعات مالی پرداخت. این موضوعات شامل محاسبه سودآوری و درآمد تیم فروش، تأثیر تخفیفات در سودآوری، صدور فاکتور، بررسی بدهی‌های مشتریان، مدیریت موجودی و نحوه ارتباط آن با فروش و درآمد، مسائل مالیاتی مرتبط با فروش و درآمد، استفاده از دستگاه‌های POS و پرداخت الکترونیکی، تأثیر تغییرات قیمت بر فروش و سودآوری، ارزیابی و انتخاب مشتریان پرسود و ویژه و مدیریت هزینه‌های تیم فروش بود.

در پایان، یک جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد و فرصتی فراهم شد تا مدیران مالی بهتر بتوانند نیازهای شرکت کنندگان را درک کنند و با پاسخ به سؤالات و ابهامات آن‌ها سعی در رفع این نیازها داشته باشند.

در این راستا، لازم به ذکر است که آموزش پرسنل در حوزه مالی، نه تنها به بهبود عملکرد آن‌ها بلکه به افزایش سودآوری شرکت کمک می‌کند و باعث پیشرفت و رشد آن نیز خواهد شد. به همین دلیل، آموزش در حوزه مالی باید به عنوان یک اولویت در مدیریت هر سازمانی در نظر گرفته شود.

نکات مفیدی راجع به نظافت پنجره‌های یو.پی.وی.سی مراقبت از پنجره‌های...

با پروفیل های رنگی در و پنجره “سی فور” که...

پنجره لیفت اند اسلاید همراهان عزیز ما، آیا با درب...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *