بازدید استانی از شیراز

اولین بازدید استانی از خانواده سی فور در استان فارس



در راستای حمایت و قدردانی از خانواده سی‌فور در سراسر ایران، معاونت فروش و بازاریابی این مجموعه در مهر ماه ۱۴۰۲ اولین بازدید استانی خود را از استان فارس انجام داد.

این بازدیدها که قرار است در قالب یک برنامه منظم در تمام استان‌های ایران انجام شود، فرصتی برای مدیران سی فور فراهم می‌کند تا با نمایندگان و مونتاژکاران این مجموعه در سراسر کشور دیدار کرده و از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها قرار گیرند.

در این بازدید، مهندس حمصیان، معاونت فروش و بازاریابی سی‌فور، با نمایندگان و عاملین فروش سی‌فور در استان فارس ملاقات کردند  و در راستای حل کردن برخی مسائل، همفکری و هم‌اندیشی مشترک صورت گرفت.

شناسایی مشتریان، شنیدن نظرات مشتریان به صورت حضوری، رفع موانع و مسائل تولیدی و تجهیز و به روز رسانی ادوات کارگاه‌ها از اصلی‌ترین اهداف در نظر گرفته شده برای این بازدید بود. مهندس حمصیان و تیم همراهش در این بازدید از کارگاه‌های نمایندگان و مونتاژکاران بازدید کردند و از آن‌ها خواستند تا نظرات و پیشنهادات خود را در مورد محصولات و خدمات سی فور بیان کنند. این نظرات برای بهبود محصولات و خدمات سی فور بسیار ارزشمند خواهد بود.

اولین بازدید استانی از خانواده سی فور در استان فارس با موفقیت انجام شد. این بازدید فرصتی ارزشمند برای سی فور فراهم کرد تا با نمایندگان خود ارتباط نزدیک‌تری برقرار کند و در جریان نیازها و انتظارات آنها قرار گیرد.

 

برگزاری سمینار آموزشی سی‌فور در حوزه مالی: توانمند سازی پرسنل...

حفاظ پنجره دوجداره پنجره‌های دوجداره یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر...

یکی از نیاز‌های اساسی انسان‌ها در زندگی احساس امنیت، آرامش...

پنجره لیفت اند اسلاید همراهان عزیز ما، آیا با درب...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *