پنجره upvc بهتره یا آلومینیوم

پنجره upvc بهتره یا آلومینیوم؟

بسیاری از افراد به دنبال ساخت یک بنای جدید بوده و یا می‌خواهند پنجره‌های قدیمی خود را تعویض کنند. این افراد هنگام انتخاب و خرید پنجره با تنوعی از محصولات مواجه شده و ممکن است این تنوع بالا آن‌ها را سردرگم کند. از جمله بهترین و پرطرفدارترین پنجره‌های موجود در بازار می‌توان به پنجره­‌های یو پی وی سی اشاره کرد و یا پنجره‌ آلومینیومی را نام برد. بسیاری از افراد در حال حاضر به خرید این محصولات تمایل داشته و می‌خواهند از میان آن‌ها بهترین را انتخاب و خریداری کنند. در این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت که پنجره upvc بهتره یا آلومینیوم و به مقایسه‌ای میان این دو نوع محصول پرطرفدار دست بزنیم. پس اگر شما هم به دنبال خرید پنجره upvc و یا آلومینیومی هستید با ما همراه باشید.

در ابتدا به بررسی پنجره دو جداره upvc می‌پردازیم و اینکه در انتخاب بهترین پنجره upvc چه مواردی را باید در نظر گرفت. سپس به تفاوت‌های آن با پنجره آلومینیومی اشاره خواهیم کرد.

خرید پنجره upvc

خرید پنجره upvc در حال حاضر با افزایش قابل توجهی مواجه شده است. چرا که این محصول، بسیار با دوام بوده و مقاومت بالایی هم در برابر پوسیدگی دارد. این نوع پنجره‌ها می‌توانند در مدت زمان‌های طولانی برای شما کار کنند.

خرید پنجره upvc به دلیل اینکه برای نگهداری و مراقبت از آن با دشواری و یا مشکلی مواجه نخواهید شد مناسب است. به طور کلی فریم‌های ساخته شده از جنس یو پی وی سی می‌توانند چیزی در حدود ۲۰ تا ۳۰ سال عمر مفید داشته باشند .

پنجره‌های upvc به دلیل اینکه برای نگهداری و مراقبت از آن با دشواری و یا مشکلی مواجه نخواهید شد مناسب است. به طور کلی فریم‌های ساخته شده از جنس یو پی وی سی می‌توانند چیزی در حدود ۲۰ تا ۳۰ سال عمر مفید داشته باشند 

بهترین پنجره upvc

بسیاری از خریداران به دنبال این هستند که بدانند بهترین پنجره upvc کدام یک از این محصولات است تا با خیال آسوده و با اطمینان کافی به خرید  آن دست بزنند. بهترین پنجره upvc به طور حتم با کیفیت‌ترین این محصولات است.

بهترین پنجره upvc از پروفیل بسیار مناسب و با کیفیتی به وجود آمده و یراق آلات و تجهیزات به کار رفته در فرایند ساخت آن‌ نیز از بهترین جنس‌ها و باکیفیت‌ترین آن‌ها انتخاب شده و این محصولات مطابق با اصول و استانداردهای این کار ساخته شده‌­اند.

اگر محصول مورد نظر شما از نوع دوجداره است، نوع شیشه دوجداره به کار رفته در فرایند ساخت آن‌ هم اهمیت بسیار زیادی دارد. این شیشه‌ها باید به صورت صنعتی ساخته شده باشند. در این صورت گاز آرگون تزریق شده در آن‌ها نمی‌تواند به راحتی خارج شود.

این محصولات باید به صورت کاملاً استاندارد نصب شده و مورد بهره برداری قرار بگیرند تا پاسخگوی نیازهای مشتریان و خریداران باشند. در حالت معمول نصب استاندارد این پنجره‌­ها با استفاده از پیچ‌های خاص ۱۰ سانتی متری صورت پذیرفته و سپس با استفاده از چسب‌های سیلیکونی و فوم پلی اورتان آب بندی و هوا بندی می‌شوند.

همان‌طور که می‌بینید برای انتخاب بهترین پنجره upvc باید فاکتورهای زیادی را در نظر بگیرید و  در مقاله بهترین درب و پنجره دو جداره به این موارد نیز اشاره شده است.

از آنجایی که برخی برندهای تقلبی در بازار وجود دارد، تلاش اصلی شما باید خرید پنجره upvc از شرکتی باشد که اعتبار کافی و تجربه لازم را داشته باشد. 

قیمت پنجره upvc

افرادی که تمایل به خرید در و پنجره upvc و دیگر انواع این محصولات دارند، به نکات زیادی توجه می‌کنند.

یکی از مهمترین نکات مد نظر این افراد، توجه به قیمت پنجره upvc است. نکته‌ای که باید به آن اشاره شود این است که قیمت پنجره upvc یک نرخ ثابت نبوده و با توجه به عوامل و فاکتورهای زیادی دچار تغییر و تحولات اساسی می‌شود. از جمله مهمترین عوامل اثرگذار بر تعیین قیمت پنجره دوجداره upvc برند سازنده پروفیل آن است.

در حال حاضر برندهای مختلفی پروفیل یو پی وی سی را طراحی و تولید نموده و به بازار مصرف ارائه می‌دهند. هر کدام از این محصولات کیفیت‌ها و ویژگی‌های مخصوص به خود را داشته و لذا قیمت آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت است. عامل دیگر اثر گذار بر قیمت درب و پنجره upvc، متراژ و ابعاد این محصولات است.

شیشه و یا جدار پنجره­ های upvc نیز قیمت این محصولات را تغییر می‌دهد. شما می‌توانید به خرید پنجره دوجداره رنگی و یا ساده اقدام نموده و بابت هر کدام قیمت متفاوتی بپردازید. یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت پنجره upvc تعداد لنگه‌های محصول مورد نظر شما است.

شما می‌توانید از میان محصولات موجود در بازار پنجره­ های تک لنگه، دو لنگه و یا سه لنگه upvc  را انتخاب و خریداری کرده و بابت هر خرید قیمتی خاص پرداخت نمایید. این امکان وجود دارد که محصول مورد نظر شما دارای کتیبه بوده و یا بدون کتیبه باشد که این عامل نیز فاکتوری مهم در برآورد قیمت نهایی آن خواهد بود.

قیمت پنجره upvc از بازشوی آن نیز تاثیر می‌پذیرد. اینکه چه تعداد بازشو در پنجره وجود داشته باشد و یا یک طرفه و یا دو طرفه بودن بازشو، نوع آن، ابعاد بازشوها و … نیز در تعیین قیمت این محصولات اثرگذار است.

پنجره دوجداره آلومینیومی بهتر است یا upvc؟

در مواقعی که تمایل دارید برای ساختمان خود پنجره‌های دوجداره و یا حتی سه جداره را انتخاب و خریداری کنید با یک دوراهی مواجه می‌شوید. در این شرایط از خود سوال می‌کنید که

 

پنجره upvc بهتره یا آلومینیوم؟

 

در چنین وضعیتی باید چند فاکتور اصلی را مد نظر قرار داده و به مقایسه‌ای میان این دو محصول دست بزنید. در ادامه برخی از این فاکتورها را معرفی خواهیم کرد.

بهترین پنجره upvc

راندمان انرژی

یکی از مهمترین فاکتورها در این مقایسه (پنجره upvc بهتره یا آلومینیوم؟)، عامل راندمان انرژی پنجره آلومینیومی در برابر پنجره‌­های upvc است. همان‌طور که می‌دانید upvc انتخابی بسیار ایده‌آل برای عایق حرارتی به ویژه در پنجره‌های دوجداره و سه جداره است و با انتخاب بهترین پنجره upvc هزینه‌های انرژی مصرفی را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد.

در حالی که آلومینیوم حرارت را از خود عبور می‌دهد. برای از بین بردن این اشکال از برخی تیغه‌های پلی آمید و عایق‌های حرارتی در این محصولات استفاده می‌کنند ولی باز هم از لحاظ عایق حرارتی با  پنجره­‌های upvc قابل مقایسه نیستند.

امنیت

مورد دیگری که در پاسخ به سوال پنجره upvc بهتره یا آلومینیوم؟ باید مد نظر قرار دهید، میزان امنیت حاصل شده با استفاده از این دو محصول است.

از لحاظ امنیت، هم پنجره‌­های یو پی وی سی و هم آلومینیومی، کارایی و کیفیت کافی و مد نظر شما را داشته و بهتر از پنجره‌های چوبی عمل خواهند کرد. هرچند میزان امنیت به دست آمده توسط این دو پنجره، به کیفیت یراق آلات به کار رفته در فرایند ساخت و قفل‌های نصب شده بر روی پنجره هم بستگی دارد.

قیمت پنجره upvc

موارد دیگر از تفاوت پنجره upvc با آلومینیوم

تفاوت ظاهری

یکی از مهمترین موارد اختلاف میان پنجره‌های upvc با پنجره‌های آلومینیومی، تفاوت‌های ظاهری این دو محصول است. در و پنجره‌های آلومینیومی از ظاهر زیبایی برخوردار بوده و قاب‌های آن‌ها باریک‌تر و ظریف‌تر از پنجره­‌های یو پی وی سی طراحی می‌شوند.

از سوی دیگر قاب‌های آلومینیومی بسیار محکم بوده و لذا این امکان را دارند که صفحات بسیار بزرگ شیشه را درون خود جای دهند. در سمت دیگر پنجره­‌های یو پی وی سی واقع شده‌­اند که از رنگ بندی‌های متنوعی بهره مند شده و لذا شما می‌توانید بهترین پنجره upvc را متناسب با سلیقه و تمایل شخصی خود انتخاب و به خرید پنجره upvc در رنگ و طرح‌های مد نظر خود دست بزنید.

قیمت

قیمت پنجره upvc مناسب‌تر از پنجره‌های آلومینیومی است ولی با این حال پیش از خرید تنها به عامل قیمت توجه نداشته باشید و به برند محصول نیز دقت کنید.

یکی از بهترین برندهایی که می‌توانید با مراجعه به آن محصول مورد نظر خود را خریداری کنید، شرکت سازنده سی فور است. “پروفیل upvc سی فور” از بهترین و با کیفیت‌ترین پروفیل‌ها بوده و لذا محصول مورد نظر شما از دوام، ماندگاری و طول عمر مناسب برخوردار خواهد بود.

مجموعه سی فور بهترین پنجره upvc را در تنوعی از طرح‌ها و رنگ‌ها فراهم کرده و در اختیار متقاضیان و خریداران قرار می‌دهد. این مجموعه ثبات رنگی محصول را نیز ضمانت کرده است. پس با خرید پنجره upvc با پروفیل سی فور خیالتان بابت کیفیت محصول و دوام آن راحت خواهد بود.

در پس هر طرحی کاربرد آن وجود دارد که متکی...

تأثیر رنگ‌ بر طراحی فضای داخلی یکی از نقش‌های اساسی...

2 پاسخ

  1. خیلی ها بر این باورند اگه آلومینیوم کار کنند بعدهاااا میتونند آلومینیوم را با یه قیمت خوب بفروشند. ولی من دیروز پنجره های ساختمونمون را عوض کردم و ضایعاتی یه مبلغ ناچیزی بابت آلومینیوم ها بهم پرداخت کرد. خواستم به خوانندگان این مقاله بگم از تنوع رنگ یو پی وی سی لذت ببرند و ساختمونشون را قشنگ بسازند.

    1. در ابتدا از شما دوست عزیز، بابت به اشتراک گذاشتن دیدگاهتان، قدردانی میکنم. این مطلبی که شما عنوان کردید کاملاْ صحیح است و علاوه بر این مزایای پنجره‌های upvc نسبت به بقیه پنجره‌ها بیشتر است و در صورت علاقه مند بودن می‌توانید مقاله زیر را مطالعه نمايید.
      https://cfour-profile.com/مزایای-درب-و-پنجره-دوجداره-upvc/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *