درود بر انسان‌های نیک، آنان که در اندیشه دیگران تصویر زیبا می‌نگارند.

با نهایت تأسف و اندوه، غروب ناباورانه بزرگ مرد عرصه صنعت و تولید و نیک مرد خستگی ناپذیر عرصه انسانیت و نیکوکاری، جناب آقای دکتر ابوالقاسم مرادی را تسلیت عرض می‌کنیم.

ایشان با پشتکار خود، شرکت معظم گازسوزان را بنا نهادند و با تلاش شبانه‌روزی خود و سایر بنیان‌گذاران، به ایجاد اشتغال برای هزاران نفر کمک کردند. همچنین با تأسیس هلدینگ فناورپلاستیک سپاهان و به کار گیری تجربیات بی‌نظیر خود، این مجموعه را به سوی موفقیت هدایت نمودند. دکتر مرادی با دستان مهربان خود، انسانیت را ستودند و سرود زیبای یاری رسانی به هم نوع را، بی هیچ ادعا و چشم‌داشتی بر قله‌های رفیع امور خیر و نیک دستی سر دادند.

از دست دادن این مرد بزرگ، نه تنها برای خانواده‌اش بلکه برای تمامی پرسنل هلدینگ فناورپلاستیک سپاهان که او را به عنوان پدری دلسوز، دوراندیش و راهبر می‌شناختند، غمی بزرگ و مصیبتی جانکاه است.

با عرض تسلیت به تمامی همکاران و خانواده‌ی محترم ایشان، از خداوند متعال مغفرت و رحمت واسعه برای این بزرگ مرد فقید مسئلت می‌کنیم و طول عمر بازماندگان آن مرحوم همراه با سلامتی و حسن عاقبتشان را خواهانیم. به همین مناسبت، در مراسمی که در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۳ ساعت ۹ الی ۱۲ در آستان مقدس امامزاده محمد واقع بلوار وحید، خیابان مارنان برگزار خواهد شد، گرد هم آمده و یاد و خاطره ایشان را گرامی خواهیم داشت.

انواع پنجره دوجداره پنجره دو جداره، نوع جدیدی از پنجره‌ها...

مزایای درب و پنجره دوجداره upvc  درب و پنجره یکی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *