مؤسس هلدینگ فناورپلاستیک سپاهان، جناب آقای دکتر ابوالقاسم مرادی، در تاریخ ۰۵/۰۱/ ۱۴۰۲ دار فانی را وداع گفتند و جامعه علمی و صنعتی کشور از وجود ایشان بی‌بهره گردید، گرچه خدمات ارزنده‌ ایشان همیشه جاودانه خواهد ماند. از دست دادن این مرد بزرگ، نه تنها برای خانواده‌اش بلکه برای تمامی پرسنل هلدینگ فناورپلاستیک سپاهان که او را به عنوان پدری دلسوز، دوراندیش و راهبر می‌شناختند، غمی بزرگ و مصیبتی جانکاه است.

جامعه علمی كشور در طي همين مدت كوتاهِ از دست دادنِ آقاي دكتر مرادی

   دلتنگ خوبی‌های اوست.

–   دلتنگ دانايی و ذكاوت ایشان كه صرف توسعه علمی كشور می‌شد،

–   دلتنگ صميميتی كه به اطرافیانش جان می‌بخشيد،

–   دلتنگ صبری بی‌مثال كه بر ناملايمات داشت و

 –  دلتنگ لطفی بی دريغ كه جز جسم و جان او كه از زحمتی طاقت فرسا  نمی‌آسود، همه از آن برخوردار بودند.

ایشان شيفته خدمت بودند و با رنگی خدایی و فارغ از همه چیز، تمام تلاش خود را در راه رشد و پیشرفت كشور انجام ‌دادند.

حمايت وسيع و پيوسته ايشان از نوآوری و تأثير بسيار زيادی كه در توسعه فناوری داشتند ريشه در اعتقادی عميق به قابليت‌ها و استعدادهای جوانان این مرز و بوم داشت.

آنچه در نظر ديگران پيچيده و غامض می‌آمد در ذهن پويای ایشان سهل و قابل حل بود و داشتن چنين روحيه‌ای باعث بالندگی شركت‌های دانش بنيانی همچون هلدینگ فناورپلاستیک سپاهان شد.

تمام هدف فناور پلاستیک سپاهان از این پس، تداوم مسیر دکتر مرادی خواهد بود. فرزند ایشان، مهندس حمید مرادی به عنوان مدیرعامل با همراهی پرسنل این مجموعه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد تا موفقیت‌های بیشتری را برای این هلدینگ به ارمغان آورند. 

از خداوند متعال مغفرت و رحمت واسعه برای این بزرگ مرد فقید مسئلت می‌کنیم و طول عمر بازماندگان آن مرحوم همراه با سلامتی و حسن عاقبتشان را خواهانیم. به همین مناسبت، در مراسم چهلم این مرحوم که در روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۹ از ساعت ۹ الی ۱۱ در آستان مقدس امامزاده محمد واقع بلوار وحید، خیابان مارنان برگزار خواهد شد، گرد هم آمده و یاد و خاطره ایشان را گرامی خواهیم داشت.

تمیز کردن پنجره دوجداره تمیز کردن پنجره‌های ساخته شد از...

🔴 از دیگر افتخارات کسب شده این مجموعه می توان...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *