سی فور و بازدید از عمان

در دنیای امروز، شرکت‌های فعال در حوزه‌ی تولید و صادرات محصولات، نقش بسیار مهمی در توسعه‌ی اقتصاد جهانی دارند. در این راستا، هلدینگ فناورپلاستیک سپاهان با برندهای سی‌فور، سی‌پان، سی‌در، سی‌پان سایدینگ و EMT توانسته با تولید محصولات با کیفیت، موفقیت‌های قابل توجهی در بازار جهانی کسب کند.

مجموعه‌ی فناور با تمرکز بر خلاقیت و نوآوری، محصولات خود را تولید می‌کند و به دلیل استفاده از مواد با کیفیت و فرآیندهای تولید پیشرفته، توانسته سهم بزرگی از بازار داخلی و خارجی را به خود اختصاص دهد. علاوه بر این، شرکت در تلاش برای توسعه بازار و صادرات به کشورهای جدید است تا بتواند تولیدات خود را به سراسر جهان صادر کند. نتیجه‌ی این تلاش‌ها، در توسعه و رشد شرکت و همچنین افزایش سهم بازار بسیار چشمگیر است.

هلدینگ فناورپلاستیک سپاهان تا کنون ۷ سال صادرکننده نمونه ملی یا استانی شده است که نشان دهنده‌ی میزان موفقیت این مجموعه در زمینه صادرات است. در سال جاری هم دفتر فروش CIS خود را در ایروان ارمنستان تأسیس کرده و در حال حاضر به کشورهای کویت، عمان، عراق، پاکستان، افغانستان، ترکمنستان، ارمنستان و از همه مهم‌تر آمریکای شمالی صادراتی فعال با مدل B2B یا فروش به نمایندگی دارد.

در همین راستا، در مهرماه امسال جناب آقای مهندس حمصیان، عضو هیئت مدیره و معاونت فروش و بازاریابی و جناب آقای مهندس احمدی، عضو هیئت مدیره و معاونت مالی، اداری و بازرگانی برای تحلیل بازار سفری به عمان داشتند و با صاحبان کسب و کار در زمینه فروش پروفیل upvc ملاقات کردند. در این جلسات به معرفی محصولات هلدینگ فناور پرداخته و اظهار داشتند همکاری بین این شرکت‌ها می‌تواند فرصت مناسبی برای تبادل دانش و تجربیات در نظر گرفته شود و  به رشد و توسعه آن‌ها کمک کند و سبب توسعه بازارهای جدید شود.

اهمیت درک هزینه نصب پنجره‌ دوجداره به عنوان یک صاحب‌خانه،...

مجموعه فناور پلاستیک سپاهان در صدد است به جهت ایجاد...

پنجره فرانسوی وقتی نوبت به انتخاب درب و پنجره مناسب...

برای مقاوم سازی و تقويت در و پنجره های دو جداره...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *