شهردار مهندس منتظری و رییس مسکن و شهر سازی مهندس صفری به جهت آشنایی با دستاوردها و موفقیت‌های شركت‌هاي دانش‌بنیان، از مجموعه فناورپلاستیک سپاهان دیدن کردند.

با توجه به رشد چشمگیر دانش و استفاده از راهکارهای علمی در مدیریت‌ها و ایده‌پردازی‌ها، در مجموعه فناورپلاستیک سپاهان، شهردار شهرستان نجف آباد و رییس مسکن و شهرسازی، از این مجموعه دیدن کردند و از نزدیک با فعالیت‌های شرکت فناورپلاستیک آشنا شدند.

مدعوين در جلسه معرفی مجموعه با کلیات فعالیت این مجموعه آشنا شدند و پس از آن از خطوط تولید محصولات (دیوارپوش و سقف کاذب، پروفیل های در و پنجره و درب های WPC ) دیدن کردند.

در پايان جلسه به منظور تعامل هرچه بهتر کارآفرینان شهرداری با مجموعه فناورپلاستیک سپاهان با رويكرد استفاده از پتانسیل و ظرفیت‌های موجود در این مجموعه‌ تاكيد شد.

لازم به ذکر است مأموریت مجموعه فناورپلاستیک سپاهان آماده‌سازی جوانان برای ورود به دنیای کسب و کار، دستیابی به زندگی موفق در آینده، ترویج فرهنگ کارآفرینی و کسب و کار در خانواده، اشاعه و ترویج فرهنگ آموزش و پ‍‍‍ژوهش کارآفرینی و ایجاد تعامل بین کارآفرینان، سرمایه گذاران، محققان، هیأت‌های علمی، سیاست‌گذاران عمومی به منظور افزایش توانایی‌های خود، ایجاد هم‌افزایی و خلق محیط مستعد برای رشد کارآفرینان است.

محمدحسین حمصیان (@hemmasiyan.fps) تحلیلگر بازارهای مالی و فعال صنعت UPVC...

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت با ایجاد محدودیت...

مجموعه فناور پلاستیک سپاهان در نظر دارد به منظور یکسان...

پروفیل upvc چیست؟ برای پاسخ به سؤال “پروفیل upvc چیست؟”...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *