بهترین پروفیل upvc

 قبل از پرداختن به موضوع بهترین پروفیل upvc پیشنهاد می‌شود به دلیل پیدایش و جایگزینی پروفیل یو پی وی سی با محصولات دیگر بپردازیم. امروزه با گسترش جمعیت بشر در سطح جهان و کاهش منابع طبیعی انرژی، لازم است تدبیری برای مشکل کمبود منابع انرژی برای نسل امروز و آینده اندیشیده شود. نیاز بخش‌های صنعتی و غیر صنعتی به نفت، گاز و فرآورده‌های جانبی جهت استفاده در سیستم‌های گرمایشی و غیر گرمایشی بسیار رشد کرده است. این مواد اولیه محدود و تجدیدناپذیر هستند. بنابراین، باید راهکارهایی ایجاد شود که مصرف این منابع را محدود کنند و از اتلاف و مصرف بی‌برنامه آن جلوگیری شود.

استفاده از درب و پنجره‌های با کیفیت و با طراحی زیبا، یکی از روش‌های مؤثر برای حل این مشکل است. در گذشته، در صنعت ساختمان از درب و پنجره‌های فلزی ساخته شده از جنس آهن یا آلومینیوم استفاده می‌شد که به دلیل خواص رسانایی حرارتی آن‌ها، باعث فرار انرژی حرارتی از داخل به بیرون می‌شدند.

اما در سال‌های اخیر استفاده از مواد دیگری همچون پی وی سی (PVC) در ساخت درب و پنجره دوجداره رایج شده است. استفاده از پروفیل upvc  در صنعت ساختمان تقریباً از سال ۱۹۶۰ میلادی آغاز شده است. این ماده به خوبی نیازهای مورد انتظار را پاسخگوست. با استفاده از پنجره‌های دوجداره با بهترین پروفیل upvc و شیشه‌های چند جداره با فضای میانی پر شده با گازهای عایق، می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک کرد.

اینکه بگوییم محصولات تولید شده با بهترین پروفیل upvc از هر لحاظ کامل هستند و تمام انتظارات را برآورده می‌کنند، اشتباه است. اما هر محصولی در مقابل معایب خود، مزایای خاص و منحصر به فردی نیز دارد. بنابراین، لازم است تا محصولات تولید شده با پروفیل upvc با دقت و صادقانه تولید شوند تا بتوانند انعطاف پذیری و قدرت پلیمرها را نشان داده و از کیفیت بالا و عمر مفید طولانی برخوردار باشند. همچنین، باید به مقاومت بالای این پروفیل‌ها  و عدم تغییر رنگ در برابر تابش نور خورشید اشاره کرد.

همچنین، پروفیل upvc به طور کلی سبک و ضد زنگ است و در شرایط هوایی نسبتاً سخت همچون باران، برف و آفتاب خیلی سریع خراب نمی‌شود. با توجه به این ویژگی‌ها، محصولات تولید شده با بهترین پروفیل یو پی وی سی به عنوان یک جایگزین مناسب و پایدار برای محصولات فلزی در صنعت ساختمان به شمار می‌آیند.

در کل، پروفیل upvc ماده‌ای مصنوعی است که از پلی وینیل کلراید (PVC) ساخته شده است و باعث کاهش مصرف انرژی در ساختمان‌ها می‌شود. این ماده به خوبی نیازهای مورد انتظار را پاسخگوست و باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود. بنابراین، استفاده از بهترین پروفیل upvc در صنعت ساختمان توصیه می‌شود.

از دیگر مزایای پروفیل در و پنجره یو پی وی سی در صنعت ساختمان، می‌توان به مقاومت بالا در برابر حرارت و آتش، عدم تغییر رنگ در شرایط هوای سخت، ضد آب بودن و پایداری فیزیکی و شیمیایی برای محصولات نهایی اشاره کرد. همچنین، پروفیل upvc قابلیت بازیافت دارد و به همین دلیل به حفظ محیط زیست کمک می‌کند.

۱۰ ویژگی که از پروفیل upvc با کیفیت انتظار می‌رود!

۱- مقاومت در برابر آفتاب، باران و شرایط جوی سخت

بهترین پروفیل یو پی وی سی مانع از خوردگی، زنگ زدگی و تغییر شکل در دماهای بالا یا پایین می‌شود.

۲- عدم خوردگی و زنگ زدگی

پروفیل upvc با کیفیت به دلیل عدم حضور فلزات در ترکیب خود، ضد زنگ و ضد خوردگی بوده و هیچ‌گونه نیازی به رنگ آمیزی ندارد.

۳- عایق حرارتی و صوتی بودن

بهترین پروفیل upvc به دلیل عدم هدر رفت انرژی، عایق حرارتی و صوتی بسیار خوبی است. این خصوصیات منجر به کاهش هزینه‌های گرمایشی و سرمایشی خانه می‌شوند و همچنین با کاهش نویز و صدا در منازل، احساس آرامش و راحتی بیشتری برای ساکنین ایجاد می‌کند.

۵- داشتن ظاهری زیبا و جذاب

بهترین پروفیل پنجره دو جداره، دارای ظاهری زیبا و جذاب بوده و به راحتی می‌تواند با هر سبک و طرح داخلی و خارجی ساختمان تطبیق پیدا کند.

۶- قابلیت نصب آسان و سرعت در اجرای پروژه

نصب و استفاده از پروفیل upvc با کیفیت بسیار آسان و سریع است. به دلیل وزن سبک و قابل حمل بودن، نصب و حمل آن بسیار راحت تر از سایر مواد ساختمانی است.

۷- دارای عمر مفید طولانی، بدون نیاز به تعمیر و نگهداری

بهترین پروفیل یو پی وی سی با توجه به مقاومت بالا در برابر شرایط جوی سخت و خصوصیات ضد خوردگی و زنگ زدگی، دارای عمر مفید طولانی بدون نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار زیاد است.

۸- دارای خصوصیات ضد حریق و مقاوم در برابر آتش

پروفیل upvc با کیفیت دارای ویژگی ضد حریق بوده و در صورت بروز آتش‌سوزی نسبت به سایر مواد ساختمانی دیرتر مشتعل می‌شود.

۹- قابلیت انعطاف‌پذیری و شکل‌پذیری بالا

بهترین پروفیل upvc دارای قابلیت انعطاف‌پذیری و شکل‌پذیری بالا است که به منظور تولید با ابعاد و ساختارهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۱۰- تأثیر مطلوب بر محیط زیست

با توجه به بازیافت پروفیل یو پی وی سی و برگشت به عرصه‌ی تولید، می توان گفت این محصولات اثر نامطلوب روی محیط زیست ندارند.

با توجه به آنچه در مورد پروفیل upvc با کیفیت گفته شد، متوجه می‌شویم برای حضور در بازار رقابتی امروز، نیاز است که ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر شعله، رطوبت و جذب صدا، حفظ حرارت و قابلیت پوشش دادن با رنگ را داشته باشیم. در غیر اینصورت، به راحتی از بازار رقابتی حذف می‌شویم. اکثر پروفیل‌های تولید شده در ایران، ویژگی‌های بالا را دارا هستند، به عبارتی دیگر این‌ها خصوصیات عمومی هستند ما به عنوان تولید کننده باید به دنبال تولید محصولاتی با ویژگی‌های منحصر به فرد باشیم که پروفیل‌های ما را از بقیه متمایز کند و ارزشی ویژه به محصولاتمان ببخشد.

ما برای اینکه بتوانیم در بین برترین‌ها قرار بگیریم، به ویژگی‌های خاص برای محصولاتمان نیاز داریم تا بتوانیم در این بازار رقابتی تمایز خود را نسبت به بقیه پروفیل‌های پنجره دوجداره upvc نشان دهیم و جایگاه خوبی در بازار به دست آوریم.

 ۶ ویژگی برجسته پروفیل سی‌فور: دلایل برتری این برند در صنعت ساختمان

۱- خلاقیت و نوآوری

در دنیای پویا و پیچیده امروز، برای موفقیت در رقابت با سایرین، سازمان‌ها نیاز دارند که از فرصت‌های پیش‌روی خود به بهترین شکل استفاده کنند. ما هم با تلاش برای پیشرفت همواره از تکنولوژی و فناوری‌های جدید استفاده کرده تا بهترین پروفیل upvc را تولید کنیم تا با محصولات خارجی قابل رقابت باشد.

محصولات ما از تکنولوژی پیشرفته‌ای به نام HOTMELT استفاده می‌کند که در واحد R&D این مجموعه بررسی شده و پس از آزمایشات متعدد به دست آمده است. این تکنولوژی برای اولین بار در دنیا توسط مجموعه ما به کار گرفته شده و به صورت انحصاری در اختیار سی‌فور قرار دارد.

در تکنولوژی HOTMELT، روکشی که برای رنگی کردن پروفیل‌ها استفاده می‌شود، روی سطح پروفیل قرار می‌گیرد و با سطح پروفیل پیوند مولکولی برقرار می‌کند. به این ترتیب، روکش جزئی از پروفیل محسوب می‌شود و مانند روش لمینت نیست. به همین دلیل با مشکلاتی مانند بلند شدن روکش و ترک خوردن آن روبرو نیست.

۲- دارنده‌ی گواهینامه‌های معتبر ‌ثبات رنگ از آزمایشگاه اطلس آمریکا(آریزونا)

یکی دیگر از مشکلات پروفیل‌های لمینت، تغییر رنگ آن‌ها در برابر نور خورشید است. این مشکل، دغدغه‌ی اصلی مصرف‌کنندگان نهایی و هم تولیدکنندگان درب و پنجره upvc  است زیرا باعث می‌شود به مرور از زیبایی ساختمان شما کاسته شود.

ما ادعا می‌کنیم پروفیل‌ رنگی و سفید سی‌فور با این مشکل روبرو نخواهند شد. مجموعه ما به منظور اطمینان از کیفیت و ثبات رنگ، پروفیل‌های خود را به آزمایشگاه اطلس آمریکا ارسال کرده است. این پروفیل‌ها در صحرای آریزونا و فلوریدا مورد تست هوازدگی و تغییر رنگ قرار گرفته‌اند و این تست‌ها نتایج مطلوبی به دنبال داشته است. اعداد حاصل از آزمون‌ها نشان می‌دهند که پروفیل‌های سی‌فور در برابر نور خورشید و شرایط نامناسب جوی، بسیار مقاوم هستند و تغییرات ظاهری آن‌ها کمتر از حد استاندارد بوده است.

با توجه آنچه گفته شد، مصرف کنندگان نهایی به راحتی می‌توانند اطمینان داشته باشند ما بهترین پروفیل یو پی وی سی را تولید می‌کنیم و محصولاتی که از ما خرید می‌کنند تغییر رنگ نخواهند داشت.

بهترین-پروفیل-یو-پی-وی-سی

۳-  ۶۰ سال ثبات رنگ در مناطق کویری

پروفیل‌های رنگی و سفید ما برای اندازه‌گیری میزان ثبات رنگ در سازمان ملی استاندارد ایران نیز تست شده‌اند. نتایج این آزمون‌ها نشان می‌دهند که اگر پروفیل‌های سی‌فور به مدت ۶۰ سال در مناطق کویری در معرض تابش نور خورشید قرار بگیرند، دچار تغییر رنگ نخواهند شد.

وجود لایه‌ی نانو بر روی پروفیل‌های سفید و استفاده از تکنولوژی HOTMELT در پروفیل‌های رنگی، افتخار برتری در عدم تغییر رنگ پنجره دوجداره و دوام طولانی مدت را به برند سی‌فور می‌دهد و ما بسیار مفتخریم که با تولید بهترین پروفیل upvc به شما ارائه خدمت می‌کنیم.

۴- دارای آزمایشگاه مجهز

برای رتبه بندی کیفیت پروفیل upvc، تولیدکنندگان باید آزمون‌های مربوط به کیفیت را انجام دهند. البته این آزمون‌ها مبتنی بر استانداردهای ملی و بین‌المللی هستند و تولیدکنندگان با تجهیز آزمایشگاه‌ها، تمام ویژگی‌های ظاهری و باطنی انواع پروفیل upvc را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

در بررسی کیفیت پروفیل upvc، چند مورد از آزمون‌های کیفی از جمله وضعیت ظاهری پروفیل، قوس‌های طولی و عرضی، اندازه های اسمی، جرم واحد طول و دمای نرمی ویکات مورد توجه قرار می‌گیرند. نتایج این آزمون‌ها به شما کمک می‌کند که بهترین پروفیل upvc را به درستی تشخیص دهید.

وضعیت ظاهری: پروفیل upvc باید به طور کامل صاف و بدون فرورفتگی، لکه‌های رنگی، موج‌های طولی و عرضی و حتی زبری‌های ریز در سطح پروفیل باشد. برای بررسی وضعیت ظاهری پروفیل upvc، توصیه می‌شود آن را زیر نور لامپ سفید و با زاویه ۴۵ درجه بررسی کنید.

قوس طولی و عرضی: برای قوس‌های طولی، از یک سطح کاملاً صاف استفاده شده و یک قطعه ۱ متری از روی خط تولید بریده شده و از دو طرف روی سطح صاف قرار می‌گیرد. قوس موجود نباید بیشتر از یک میلی‌متر باشد. برای قوس‌های عرضی نیز بهتر است آن را با یک سطح عریض و عمودی مورد بررسی قرار دهید.

رعایت اندازه‌های اسمی: اندازه‌های اسمی شامل اعداد مربوط به ضخامت پروفیل، ارتفاع، عرض و طول پروفیل ها هستند که با توجه به کلاس پروفیل تعیین می شوند. باید توجه داشت که اندازه‌های اسمی با اندازه‌گیری دقیق پروفیل باید هم‌خوانی داشته باشد و خطا در این موارد می تواند به علت تغییر در مواردی مانند شکل قالب‌ها، میزان مکش وکیوم‌ها در بخش کالیبره، نوسانات دمایی قالب و یا نحوه بستن نامناسب قالب و کالیبره باشد که باید مورد بررسی قرار گیرند.

جرم واحد طول: این پارامتر یکی از معیارهای مهم در رتبه‌بندی کیفیت پروفیل upvc است. جرم واحد طول به معنای وزن پروفیل بر واحد طول آن می‌باشد. جرم واحد طول، هم از نظر تولید کننده و هم از نظر مصرف کننده دارای ارزش بسیاری است. محصولات با وزن پائین از حد اعلام شده از طرف تولیدکننده از نظر کیفی ایجاد شبهه می‌کند. وزن پائین ممکن است ناشی از نازک بودن پروفیل‌های تولیدی و خارج شدن محصول از طبقه کیفی خود باشد که نتیجه‌ی نهایی آن کاهش پایداری در برابر ضربه و یا فشار وارده می‌باشد.

دمای نرمی ویکات: یکی دیگر از آزمون‌های کیفیت پروفیل درب و پنجره upvc، دمای نرمی ویکات است. این آزمون برای مشخص نمودن نقطه نرم شدن تولیدات به کار می‌رود و هدف اصلی آن تعیین مقاومت مواد پلیمری در برایر یک تنش، در یک درجه حرارت معین می‌باشد. پروفیل‌های با دمای نرمی ویکات کمتر، مقاومت به خمش بالاتری دارند و به همین دلیل کیفیت بهتری دارند.

در کل، برای رتبه‌بندی کیفیت پروفیل upvc، از آزمون‌های کیفی متعدد استفاده می‌شود و تولیدکنندگان باید اطمینان حاصل کنند که تمامی این آزمون‌ها را با موفقیت گذرانده‌اند. برای اطمینان از کیفیت پروفیل‌های خود، توصیه می‌شود از تولیدکنندگان مطمئن و با تجربه خرید کرده تا تجربه استفاده از بهترین پروفیل upvc را داشته باشید.

۵- سی فور همکار اداره استاندارد ایران

یکی از موفقیت‌های دیگر سیفور، دریافت گواهینامه استاندارد ISO/IEC17025 است. بر اساس این استاندارد، آزمایشگاه ما جزو آزمایشگاه‌های تأیید شده توسط اداره استاندارد محسوب می‌شود و قادر به انجام تست بر روی محصولات مرتبط است. به علاوه، اداره استاندارد پروفیل‌های شرکت‌های دیگر را برای بررسی و ارائه نتیجه به این آزمایشگاه ارسال می‌کند؛ بنابراین می‌توان گفت که آزمایشگاه سیفور همکار اداره استاندارد است.

۶- کسب عناوین کارآفرین برتر ملی، صادر کننده نمونه و نخبه صنعت و معدن

ما توانسته‌ایم در طی این سال‌ها با به کار گیری رویکردهای نوآورانه و منحصر به فرد، به جایگاه ویژه‌ای در صنعت دست پیدا کنیم. سی‌فور با تلاش‌های فراوانی که در راستای کسب این افتخارات انجام داده، به یکی از پیشگامان صنعت پلیمر در کشور تبدیل شده است و الگوی بسیاری از شرکت‌های دیگر در زمینه تولید بهترین پروفیل upvc محسوب می‌شود.  در این قسمت به نمونه هایی از این افتخارات اشاره خواهیم کرد.

  • صادرکننده پیشرو و اشتغال آفرین صنعت پلیمر در سال ۱۴۰۱
  • واحد نمونه صادرات استان اصفهان در سال‌های ۱۳۹۳، ۱۳۹۴، ۱۳۹۵، ۱۳۹۶، ۱۳۹۸، ۱۳۹۹، ۱۴۰۰
  • واحد نمونه صادرات کشوری در سال ۱۳۹۵
  • کسب عنوان نخبه صنعتی استان اصفهان در سال ۱۳۹۵
  • کارآفرین برتر استان اصفهان در سال های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴
  • واحد نمونه صنعتی استان اصفهان در سال‌های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴
  • دارنده نشان جشنواره کیفیت برتر ایران در سال‌های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳
  • کارآفرین برتر کشوری در سال ۱۳۹۱
  • دارنده گواهینامه رعایت حقوق تولید کنندگان و مصرف کنندگان در سال ۱۳۹۱
  • دارنده گواهینامه مدیریت کیفیت، ایمنی و بهداشت کار و زیست محیطی
  • دارنده گواهینامه صادرات به اتحادیه اروپا
  • اولین شرکت دارنده استاندارد ملی ایران در زمینه تولید پروفیل یو پی وی سی
بهترین پروفیل upvc

‌سی‌فور: بهترین پروفیل upvc

سی‌فور به عنوان یک پیشگام در صنعت پلیمر در کشور شناخته می‌شود و با استفاده از نیروی متخصص و دانش فنی بالا، به طراحی و تولید بهترین پروفیل یو پی وی سی در جهت رضایت مشتریان خود پرداخته است. همچنین، سی‌فور با تعهد به ارائه خدمات با کیفیت و قابل اعتماد، مشتریانی را کسب کرده است که پروفیل‌های ما را به تمام پروفیل‌های موجود در بازار ترجیح می‌دهند.

اهمیتی که سی‌فور به حفظ رضایت و وفاداری مشتریان خود می‌دهد، نکته قابل تأکیدی است. با بهره‌گیری از رویکرد افزایش کیفیت و بهبود همیشگی، سی‌فور از تلاش‌های خود برای جذب و نگهداری مشتریان رضایت بخش خود اطمینان حاصل کرده است.

انواع پنجره upvc را بشناسید  این روزها استفاده از انواع...

زرد شدن پنجره پی وی سی تغییر رنگ پنجره دوجداره...

با پروفیل های رنگی در و پنجره “سی فور” که...

کسب عنوان واحد نمونه استاندارد در سال ۱۴۰۲ در مراسم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *