پروفیل پنجره upvc

گردهمایی تولیدکنندگان پروفیل پنجره upvc سی فور

 

هلدینگ فناور‌پلاستیک سپاهان همیشه بر این باور بوده است که هیچ ارزشی بالاتر از رضایت مشتریان نیست و در این سال‌ها همیشه خود را نسبت به مشتریان پاسخ‌گو و مسئول دانسته است. در این راستا از سال گذشته با برگزاری همایش در شهرهای مختلف سعی کرده که روابط بین شرکت و نمایندگان را توسعه و بهبود ببخشد و این‌بار در شهر قم، جلسه هم‌اندیشی دیگری توسط شرکت رقم خورد. در این جلسه بعد از معرفی شرکت، مطالب مفیدی در ارتباط با پروسه‌ی تولید پروفیل درب و پنجره یو پی وی سی سی‌فور از برنامه‌ریزی تولید،  فروش و بازاریابی، تحقیق و توسعه، مباحث مالی تا خدمات پس از فروش ارائه گردید. در آخر نمایندگان و عاملین محترم پروفیل پنجره upvc سی فور پیشنهادات و انتقادات  خود را مطرح کردند.

در این جلسه به این موضوع نیز اشاره شد که هلدینگ فناورپلاستیک سپاهان می‌کوشد ضمن موفقیت در بازار رقابت داخلی، با شناسایی و تحلیل فرصت‌ها و تهدیدهای محیطی، در عرصه‌ی رقابت منطقه‌ای و جهانی، حضوری فعال داشته باشد. در همین راستا شرکت امسال برای هفتمین بار موفق شد عنوان صادر‌کننده نمونه استانی را به خود اختصاص دهد. این شرکت همیشه به فکر رشد و توسعه بر اساس استانداردهای جهانی بوده و از معدود شرکت‌هایی است که از تکنولوژی‌های به‌روز و اثبات شده برتر جهانی در زمینه‌ی تولید پروفیل پنجره upvc سی فور بهره می‌برد. برای مثال تکنولوژی هات‌ملت که برای پروفیل رنگی به‌ کار گرفته شده نتیجه سال‌ها تلاش تیم تحقیق و توسعه این شرکت می‌باشد که هم‌اکنون به طور انحصاری در اختیار سی‌فور قرار دارد.

هلدینگ فناورپلاستیک سپاهان تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با تولید محصولاتی نوآورانه و باکیفیت تحولی در صنعت ساختمان‌سازی ایجاد نماید.

 

انواع چسب درزگیر پنجره (چسب سیلیکون، ماستیک و فوم پلی...

بهترین درب و پنجره سؤال بسیار مهمی که اکثراً توسط...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *