فناور-پلاسیک-سپاهان-در-نمایشگاه-ارمنستان

حضور هلدینگ فناورپلاستیک سپاهان در نمایشگاه ارمنستان

در دنیای امروز، شرکت‌های فعال در حوزه‌ی تولید و صادرات محصولات، نقش بسیار مهمی در توسعه‌ی اقتصاد جهانی دارند. در این راستا، هلدینگ فناورپلاستیک سپاهان با برندهای سی فور (تولید کننده پروفیل upvc) ، سی پان، سی در، سی‌پان سایدینگ و EMT توانسته با تولید محصولات با کیفیت، موفقیت‌های قابل توجهی در بازار جهانی کسب کند.

مجموعه‌ی ما با تمرکز بر خلاقیت و نوآوری، محصولات خود را تولید می‌کند و به دلیل استفاده از مواد با کیفیت و فرآیندهای تولید پیشرفته ، محصولاتمان برای بازار داخلی و خارجی بسیار مناسب هستند. علاوه بر این، شرکت در تلاش برای توسعه بازار و صادرات به کشورهای جدید است تا بتواند تولیدات خود را به سراسر جهان صادر کند. نتیجه‌ي این تلاش‌ها، در توسعه و رشد شرکت و همچنین افزایش سهم بازار بسیار چشمگیر است.

در سال ۱۴۰۱، هلدینگ ما، بازار خود را به کشور ارمنستان توسعه داد و محصولات خود با برندهای سی فور، سی پان و سی در را به این کشور صادر کرد. مجتمع صنایع فناورپلاستیک سپاهان همواره در پی تولید محصولاتی نوآورانه و با کیفیت در سطوح بین المللی بوده که قابل رقابت با محصولات کشورهای دیگر باشد و با توجه به توانایی های بالقوه‌ی شرکت، امیدواریم که در پیشبرد اهداف خود در جهت صادرات گسترده به روسیه و حوزه CIS موفق عمل کنیم و به پیشرفت های بزرگی دست یابیم.

در همین راستا، در نمایشگاه ساختمان و دکوراسیون که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ در ارمنستان برگزار گردید حضور یافتیم و به منظور ارائه آخرین دستاوردهای خود با برپایی غرفه در این نمایشگاه پذیرای عموم بازدیدکنندگان بودیم. آقای مهندس مقصودی عضو هیئت مدیره و معاونت اجرایی هلدینگ فناورپلاستیک سپاهان و نماینده شرکت در کشور ارمنستان نیز حضور داشتند و آقای واهان کروپیان وزیر اقتصاد ارمنستان از غرفه محصولات شرکت ما بازدید کردند و اظهار داشتند این همکاری می‌تواند به عنوان یک فرصت برای تبادل دانش و تجربیات بین دو شرکت در نظر گرفته شود و  به رشد و توسعه شرکت‌ها کمک کند و سبب توسعه بازارهای جدید شود.

 

نیاز امروز کشورتقویت تشکل‌های اقتصادی و یکپارچه شدن بخش خصوصی...

زرد شدن پنجره پی وی سی تغییر رنگ پنجره دوجداره...

بهترین درب و پنجره سؤال بسیار مهمی که اکثراً توسط...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *