1.  پروفیل پنجره  UPVC

از لحاظ کیفی و همچنین از لحاظ قیمت، نوع پروفیل مهترین نقش در ساخت یک پنجره UPVC را ایفا می کند. هر چقدر یک پروفیل با کیفیت و مرغوب باشد در آینده مشکلات پنجره دو جداره هم کمتر می شود. شاید یک پنجره با پروفیل نامرغوب یا مرغوب از لحاظ شکل ظاهری برای مصرف کننده عام قابل تشخیص نباشد، اما مشکلاتی که در آینده گریبان گیر مصرف کنندگان می شود، حتی باعث بیزاری آنها از پنجره UPVC می شود. مشکلاتی از قبیل تغییر رنگ (زرد یا قهوه ای) پروفیل، شکستگی پروفیل و یا حتی تغییر شکل و افتادگی پنجره دو جداره از حالت عادی.

2. یراق آلات پنجره  UPVC

یراق آلات پر مصرف در صنعت درب و پنجره UPVC شامل تک حالته، دو حالته، کشویی و فولکس واگنی می باشد. اگر یراقی می خواهید که هم از لحاظ کیفی، قیمت و همچنین کارایی در بالاترین سطح باشد، ما یراق دو حالته را به شما پیشنهاد می کنیم. در حال حاضر استفاده از یراق پنجره دو جداره تک حالته، در دنیا دیگر مرسوم نمی باشد و بیشتر از یراق دو حالته استفاده می کنند.

3.  شیشه دو جداره پنجره  UPVC

با توجه به اینکه شیشه دو جداره یک عامل مهم در عایق بندی صدا می باشد بنابراین استاندارد بودن شیشه دو جداره از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

4.  کیفیت تولید و ساخت پنجره  UPVC

یک پنجره خوب و استاندارد علاوه بر داشتن فاکتور های ذکر شده از لحاظ مواد اولیه و متریال باید در ساخت آن هم تمام نکات ریز و مهم رعایت شود. مجموعه ای اگر یک پروفیل فوق العاده با کیفیت و خوب به اضافه بهترین یراق آلات و شیشه هم استفاده کند اما نتواند مونتاژ و تولید با کیفیت داشته باشد نمی تواند یک پنجره دو جداره استاندارد و مرغوب تحویل مصرف کننده دهد. بنابراین داشتن نیروی مجرب و باتجربه و همچنین ماشین آلات ساخت در و پنجره دو جداره در این صنعت حرف اول را می زند.

5.  نصب پنجره  UPVC

در واقع نصب یک پایان خوب برای یک پنجره دو جداره استاندارد می باشد. نکته قابل توجه در نصب استفاده از ملزومات استاندارد در نصب می باشد.

تفاوت پی وی سی (pvc) و یو پی وی سی...

تأثیر نور در خانه در موضوع نور انسان‌ها به گیاهان...

درب و پنجره دوجداره هلالی پنجره و معماری از مفاهیم...

اهمیت درک هزینه نصب پنجره‌ دوجداره به عنوان یک صاحب‌خانه،...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *