فهرست مطالب

 

پاسخ به ۱۰ پرسش جادویی در مورد قیمت پروفیل یوپی وی سی

در انتخاب هر محصول، قیمت یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که به آن توجه می‌شود. از این رو، بررسی دقیق قیمت پروفیل یو پی وی سی، برای خریداران و تولیدکنندگان این محصول بسیار حائز اهمیت به نظر می‌رسد.

قیمت پروفیل یو پی وی سی بر اساس عوامل مختلفی مانند کیفیت مواد اولیه، تکنولوژی تولید، ابعاد محصول، بسته‌بندی و … تعیین می‌شود. برای تولیدکنندگان پروفیل upvc، تعیین قیمت مناسب با توجه به هزینه تولید، درآمد مورد انتظار و بازار فروش بسیار حائز اهمیت به نظر می‌رسد.

با توجه به اینکه  لیست قیمت پروفیل upvc ارائه شده توسط فروشندگان، یکسان نیست و متفاوت است، توجه به عوامل مختلفی مانند کیفیت، گارانتی، خدمات پس از فروش و نام تجاری محصول از اهمیت بالایی برخوردار است. در انتخاب بهترین پروفیل پنجره دو جداره upvc، بهتر است با توجه به نیاز و بودجه خود، بازار را مطالعه کرده و قیمت تولیدکننده‌ها را با هم مقایسه کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

در بازخوردهایی که از تیم فروش گرفته‌ایم، متوجه شدیم در اکثر موارد، مجموعه‌ای از سؤالات یکسان توسط شما مطرح می‌شوند که علاقه‌مند به دانستن پاسخ آن‌ها هستید. به منظور رفع این نیاز، در این قسمت به برخی از این سؤالات پاسخ خواهیم داد و همچنین تلاش می‌کنیم اطلاعات جالبی در این زمینه با شما به اشتراک بگذاریم.

با ما همراه باشید و اگر سؤال یا نظری دارید، حتما با ما در میان بگذارید. ما همیشه آماده ی پاسخگویی به سؤالات شما هستیم.

چه عواملی می‌توانند بر قیمت پروفیل یو پی وی سی تأثیرگذار باشند؟

۱- مشخصات پروفیل upvc

پروفیل upvc یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولید درب و پنجره است. یکی از عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت پروفیل یو پی وی سی، مشخصات فیزیکی آن است. این مشخصات شامل عرض، طول، ساختار داخلی، روکش، ضخامت دیواره‌های پروفیل و … هستند. هر کدام از این مشخصات بر روی کیفیت و قیمت نهایی پروفیل تأثیرگذار هستند.

اما به جز مشخصات فیزیکی، مشخصات شیمیایی نیز بر روی کیفیت و قیمت پروفیل یو پی وی سی تأثیرگذار هستند. برای مثال یکی از مواد تشکیل دهنده‌ی پروفیل upvc پایدارکننده‌های مؤثر یا همان استابیلایزرها هستند. این مواد باعث می‌شوند پروفیل upvc  در برابر تغییرات آب و هوایی و سایش مقاومت بیشتری داشته باشد و به میزان قابل توجهی قیمت پروفیل یو پی وی سی به قیمت این مواد وابسته است.

یکی دیگر از مزایای استفاده از پروفیل upvc، بازیافت آن‌ها پس از سال‌ها استفاده است. با توجه به قابلیت بازیافت پروفیل upvc استفاده از آن‌ها اثر مخرب زیادی بر محیط زیست نداشته و همچنین کمک به کاهش تولید زباله می‌کند. بنابراین با انتخاب پروفیل upvc می‌توانیم به حفظ محیط زیست کمک کنیم.

۲- محفظه‌های پروفیل upvc

 در تولید درب و پنجره، استفاده از پروفیل یو پی وی سی با ساختار چند محفظه‌ای، به عنوان یک عامل مهم در کیفیت و قیمت نهایی محصول، مورد توجه قرار می‌گیرد. در این ساختار، پروفیل تو خالی upvc به سه قسمت یا بیشتر تقسیم می‌شود، که باعث کاهش اتلاف انرژی و حفظ حرارت و صدا می‌شود.

تعداد محفظه‌های پروفیل upvc، بر روی قیمت و کیفیت آن تأثیرگذار است. هرچه تعداد محفظه‌ها بیشتر باشد، پروفیل عایق حرارتی و صوتی بهتری است و پایداری پروفیل نیز افزایش می‌یابد. به همین دلیل، قیمت پروفیل یو پی وی سی به تعداد محفظه‌های آن بستگی دارد.

بنابراین، برای اطمینان از کیفیت و قیمت مناسب پروفیل upvc، بهتر است به تعداد محفظه‌ها و سایر مشخصات فیزیکی و شیمیایی پروفیل توجه کنید. همچنین، با مقایسه لیست قیمت پروفیل upvc سی فور (پروفیل چهار حفره) و سی وین (پروفیل سه حفره) در جداول بالا، می‌توانید تفاوت قیمت این محصولات را مشاهده کنید و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

۳- تقویت کننده‌های پروفیل upvc

پروفیل‌های upvc برای درب و پنجره‌ها، یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار هستند. آن‌ها سبک، قابل حمل و نصب آسان هستند و همچنین عمر طولانی و مقاومت در برابر شرایط جوی سخت را تضمین می‌کنند.

اما برای اطمینان از این که پروفیل upvc شما تحت تأثیر عوامل خارجی دچار تغییر شکل نشود، لازم است تا از تقویت کننده‌های مناسب استفاده کنید. انواع مختلفی از تقویت کننده‌ها وجود دارند که برای تقویت پروفیل upvc استفاده می‌شوند و  قیمت پروفیل یو پی وی سی به نوع تقویت کننده وابسته است.

تقویت کننده فولادی به عنوان یکی از انواع تقویت کننده‌ها برای پروفیل upvc شناخته شده است. اما این نوع تقویت کننده‌ها برای جلوگیری از اتلاف انرژی و عایق بندی مناسب، بهترین انتخاب نیستند و به شما پیشنهاد نمی‌شوند.

برای جلوگیری از هدر رفت انرژی، تقویت کننده‌های کامپوزیتی و گالوانیزه مناسب هستند. تقویت کننده‌های کامپوزیتی برای استفاده در پروفیل upvc بسیار سبک بوده و علاوه بر آن، مقاومت پروفیل را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهند.  

همچنین، تقویت کننده‌های گالوانیزه می‌توانند به راحتی فشار وزن شیشه روی پروفیل را تحمل کرده و کمک می‌کنند تا پنجره دو جداره به صورت صحیح تنظیم شده و در شرایط آب و هوایی متفاوت همچون انقباض و انبساط حالت ثابت خود را حفظ کند.

بنابراین برای ساخت درب و پنجره های مستحکم و با دوام از پروفیل upvc با تقویت کننده‌ مناسب، استفاده کنید. با مقایسه قیمت‌های موجود در بازار برای هر نوع تقویت کننده و جستجوی مشخصات فنی آن‌ها، می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین، لازم به ذکر است که قیمت پروفیل یو پی وی سی به غیر از مواد اولیه به قیمت تقویت کننده‌ها نیز وابسته است، بنابراین لیست قیمت پروفیل upvc نیز ممکن است با تغییر آن‌ها تغییر کند.

۴- پروفیل رنگی

امروزه پروفیل‌های رنگی upvc از سوی انبوه سازان و فعالان ساخت و ساز بسیار موردتوجه قرار گرفته است. در این راستا، اگرچه پروفیل‌های سفید رنگ بسیار محبوب هستند، اما پروفیل‌های رنگی upvc نیز به دلیل ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود جایگاه ویژه‌ای در بازار دارند.

استفاده از پروفیل رنگی upvc به دلیل داشتن رنگ، باعث افزایش مقاومت پروفیل در برابر خش و ضربه شده و در نتیجه افزایش طول عمر پروفیل می‌شود. همچنین، پروفیل‌های رنگی upvc در طراحی داخلی و خارجی ساختمان‌ها می‌توانند جایگاه ویژه‌ای به خود اختصاص دهند و جذابیت ظاهری بیشتری به ساختمان ببخشند.

به عنوان مثال، در صورتی که نیاز دارید درب و پنجره‌ای با رنگ خاص و منحصر به فرد داشته باشید، پروفیل رنگی upvc انتخاب مناسبی است. اما باید توجه داشت که قیمت پروفیل یو پی وی سی رنگی نسبت به پروفیل سفید upvc بالاتر بوده و در لیست قیمت پروفیل upvc سی فور، این تفاوت قیمت در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که با توجه به روند روزافزون توسعه صنعت ساختمانی در کشور، همواره به دنبال ارتقاء کیفیت و تنوع در محصولات ساختمانی بوده‌ایم. به همین دلیل، تولید پروفیل‌های رنگی upvc با استفاده از تکنولوژی‌ نوین HOTMELT، برای تحقق این هدف بسیار مؤثر بوده است.

۵- ثبات رنگ پروفیل پنجره دوجداره

تغییر رنگ پروفیل پنجره دوجداره یک مشکل شایع در صنعت ساختمان است که می‌تواند زیبایی ظاهر ساختمان شما را به خطر بیاندازد. برای رفع این مشکل ما از فناوری نانو برای تولید پروفیل‌های سفید و از تکنولوژیHOTMELT برای پروفیل‌های رنگی استفاده می‌کنیم.

پروفیل‌های سی فور دو دهه است که تحت نظارت اداره استاندارد ایران تولید  و  موفق به دریافت گواهینامه ISO/IEC17025 از این سازمان شده‌اند. همین امر باعث شده آزمایشگاه این مجموعه جزو آزمایشگاه‌های موردتأیید اداره استاندارد برای تست محصولات مرتبط ‌باشد و به عنوان همکار اداره استاندارد مشغول به فعالیت است. علاوه بر این ما برای اطمینان از کیفیت و ثبات رنگ پروفیل‌های ‌سی‌فور نمونه هایی به آمریکا ارسال کردیم تا در آزمایشگاه اطلس که جزو معتبرترین آزمایشگاه‌های دنیاست مورد تست هوازدگی و تغییر رنگ قرار گرفته بگیرند. بر اساس نتایج  این آزمایش‌ها که در فضای باز صحرای آریزونا و هم‌چنین فلوریدا به وسیله‌ی دستگاه‌های بسیار پیشرفته‌ای صورت گرفته، موفق به دریافت گواهینامه اطلس شدیم که نشانگر کیفیت بالا، ثبات رنگ و مقاومت بسیار زیاد پروفیل‌های سی‌فور در برابر شرایط جوی سخت است.

بنابراین، اگر به دنبال بهترین پنجره دوجداره با ثبات رنگ بالا هستید، پروفیل‌های سی فور با تکنولوژی HOTMELT و نانو گزینه مناسبی برای شما خواهند بود. چرا که با پروفیل‌‌های سی‌فور پنجره‌هایی زیبا، بدون تغییر رنگ و زردی شدگی خواهید داشت.

۶- ضخامت دیواره در پروفیل

حداقل ضخامت ۳ میلیمتر برای پروفیل ‌در و پنجره یو پی وی سی، برای استحکام و پایداری مناسبی که به دنبالش هستید، ضروری است. اما در حالی که ضخامت پروفیل مهم است، بخش‌های داخلی و حفره‌های آن نیز بر روی استحکام و پایداری پروفیل تأثیر دارند.

در صورتی که حفره‌های داخلی پروفیل بیشتر باشند، پروفیل به صورت کلی استحکام بالاتری خواهد داشت. به علاوه، مطمئن شوید که پروفیل مورد نظر دارای حفره‌های مناسب و بهینه برای جلوگیری از ورود رطوبت و گرد و غبار است.

همچنین، در نظر داشته باشید که ما با به کار گیری تکنولوژی های جدیدی مانند HOTMELT و نانو، بهبود این موارد را نیز در پروفیل‌های خود در نظر گرفته‌ایم. بنابراین، اگر به دنبال پروفیل با استحکام و پایداری بالا و همچنین ظاهر جذابی هستید، پروفیل‌های سی‌فور به شما پیشنهاد می‌شود.

اگر به دنبال تولیدکننده‌ای با قیمت پروفیل یو پی وی سی منصفانه هستید به لیست قیمت پروفیل upvc سی‌فور نگاهی بیندازید. ما همیشه سعی کرده‌ایم با تولید محصولات با کیفیت و قابل رقابت و استفاده از فناوری‌های نوین روش‌های ساخت و ساز و بازسازی ساختمان‌ها را بهبود ببخشیم.

چه روش‌هایی برای استعلام قیمت پروفیل upvc وجود دارد؟

پروفیل‌های upvc یکی از پر استفاده‌ترین مواد ساختمانی در دنیا هستند که به دلیل خصوصیات منحصر به فردی که دارند، در ساخت و سازهای نوین و بسیاری دیگر از کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما برای خرید پروفیل upvc باید قبل از هر چیز، قیمت پروفیل یو پی وی سی را استعلام کرد.

در این مطلب، با روش‌های استعلام قیمت پروفیل upvc برای مشتریان آشنا خواهیم شد. همچنین، روش‌هایی برای کسب اطلاعات درباره قیمت به روز پروفیل‌های upvc به شما معرفی خواهیم کرد. 

روش اول: استعلام قیمت از وب‌سایت‌های مخصوص خرید و فروش پروفیل upvc

روش اول استعلام قیمت پروفیل یو پی وی سی، مراجعه به وب‌سایت‌های مخصوص خرید و فروش پروفیل upvc است. بسیاری از شرکت‌ها و فروشندگان در اینترنت حضور دارند و لیست قیمت پروفیل upvc آن‌ها به صورت آنلاین در دسترس است. با مراجعه به این وب‌سایت‌ها، شما می‌توانید قیمت‌های مختلف را برای انواع پروفیل درب و پنجره upvc مشاهده کرده و سپس بهترین را انتخاب کنید.

روش دوم: استعلام قیمت از شرکت‌های تولید کننده

روش دوم استعلام قیمت پروفیل یو پی وی سی، تماس گرفتن با شرکت‌های تولید کننده یا مراجعه به سایت شرکت‌های مربوطه است. این روش برای سازندگان درب و پنجره upvc مناسب است. با این حال، می توانید سفارش خرده فروشی را نیز با خیال راحت ثبت کنید. شما می‌توانید با شرکت‌های تولید کننده تماس گرفته و قیمت را برای ثبت سفارش عمده استعلام کنید. بسیاری از شرکت‌های تولید کننده، می‌توانند به شما تخفیف‌های ویژه دهند که در نتیجه باعث صرفه‌جویی در هزینه خواهد شد.

روش سوم: استعلام قیمت پروفیل یو پی وی سی از فروشندگان (نمایندگان و عاملیت ها)

شما می‌توانید با فروشندگان تماس بگیرید و قیمت‌های پروفیل را استعلام کنید. این روش به شما کمک می‌کند تا قیمت را در بازار مقایسه کنید و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین، فروشندگان معمولاً با بازار آشنا هستند و به هنگام فروش پروفیل upvc می‌توانند به شما اطلاعات بیشتری در مورد قیمت‌ها، کیفیت و شرایط تحویل محصولات بدهند.

روش چهارم: استفاده از موتورهای جستجو

روش چهارم استعلام قیمت پروفیل یو پی وی سی، استفاده از موتورهای جستجوی اینترنت می‌باشد. با وارد کردن عبارات مرتبط با قیمت پروفیل پنجره upvc در موتورهای جستجو، می‌توانید به تمامی وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاینی دسترسی داشته باشید که لیست قیمت پروفیل upvc را اعلام می‌کنند. این روش به شما کمک می‌کند تا قیمت‌های مختلف را در بازار بررسی کنید.

به علاوه، برای استعلام قیمت پروفیل یو پی وی سی، می‌توانید با سایر مشتریان و فعالان صنعت ساخت و ساز صحبت کنید. آن‌ها ممکن است پیشنهادات خود را در مورد فروشندگان و توزیع‌کنندگان مناسب برای پروفیل در و پنجره یو پی وی سی به شما بدهند.

در کل، برای استعلام قیمت پروفیل یو پی وی سی، روش‌های مختلفی وجود دارد که هر یک مزایا و معایب خود را دارند. برای انتخاب بهترین گزینه، بهتر است با توجه به نیازهای خود، قیمت‌ها را به دقت مقایسه کرده و سپس بهترین تصمیم را بگیرید.

استعلام قیمت پروفیل سی فور

در شرکت ما هم برای استعلام قیمت پروفیل سی فور روش‌های مختلفی وجود دارد.

۱- مراجعه به سایت سی فور

شما می‌توانید با وارد کردن آدرس سایت در آدرس بار مرورگرتان وارد صفحه اصلی سی‌فور شده و لیست قیمت را از منوی بالای سایت انتخاب کنید. در این صفحه لیست قیمت پروفیل upvc سی فور، سی وین و پروفیل‌های رنگی قابل مشاهده است.

۲- تماس با شماره  ۹۹۹۹ ۳۳۳۳- ۰۳۱

شما با گرفتن این شماره می‌توانید با واحد فروش ما تماس بگیرید. کارشناسان فروش پروفیل upvc آمادگی دارند تا به سؤالات شما در مورد محصولات سی فور پاسخ داده و در صورت نیاز، به شما مشاوره بدهند. آنها با تجربه و تخصصی که دارند، به شما در انتخاب محصول مناسب کمک می‌کنند و اطلاعات لازم در مورد قیمت پروفیل یو پی وی سی ، مشخصات و ویژگی های محصولات را ارائه می‌دهند.

۳- تماس با نمایندگان سی فور

شما می‌توانید برای استعلام قیمت پروفیل یو پی وی سی،  با نمایندگان ما در ارتباط باشید. سی فور بالغ بر ۲۰ نماینده در شهرهای مختلف کشور دارد و این نمایندگان آمادگی دارند تا به شما خدمات فروش ارائه دهند. به عبارت دیگر، این نمایندگان فروش در مناطق مختلف قابل دسترس هستند و در صورت نیاز می‌توانید با آنها برای خرید و یا دریافت خدمات مرتبط با محصولات مورد نظرتان تماس بگیرید.

نحوه محاسبه قیمت پروفیل یو پی وی سی به چه صورت است؟

پروفیل upvc یکی از مهمترین مواد در ساخت و سازهای نوین است و به دلیل ویژگی‌های بسیار خوب، طرفداران زیادی پیدا کرده است. با این حال، برای خرید پروفیلupvc ، قیمت محصول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این مطلب، به بررسی نحوه محاسبه قیمت پروفیل یو پی وی سی می‌پردازیم.

۱- نوع پروفیل

اولین عاملی که باید در محاسبه قیمت پروفیل یو پی وی سی در نظر گرفته شود، نوع پروفیل است. در بازار ایران، انواع مختلفی از پروفیل upvc وجود دارد که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. به‌عنوان مثال، پروفیل upvc با ضخامت بالاتر و تعداد حفره‌های بیشتر در مقایسه با پروفیل با تعداد حفره‌های کمتر، قیمت بیشتری دارد.

۲- ابعاد پروفیل

عامل دوم در محاسبه قیمت پروفیل یو پی وی سی، سایز و ابعاد پروفیل است. هر چه پروفیل بزرگتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. در نظر داشته باشید که محاسبه قیمت انواع پروفیل درب و پنجره به این صورت انجام می‌گیرد که برای هر متر مربع پروفیل، یک قیمت تعیین می‌شود. بنابراین، با افزایش سایز و ابعاد پروفیل، قیمت آن نیز  افزایش پیدا خواهد کرد.

۳- میزان سفارش

عامل سوم در محاسبه قیمت پروفیل upvc، میزان سفارش است. میزان سفارش شما تأثیر بسیاری در قیمت کل خواهد داشت. در حالت عمده فروشی، قیمت پروفیل یو پی وی سی برای هر متر مربع پایین‌تر است و در حالت خرده فروشی، قیمت بیشتری دارد. در نظر داشته باشید که در برخی موارد، شرکت‌های تولید کننده با توجه به حجم سفارش، تخفیف ویژه ای را به مشتریان می‌دهند.

در نهایت، باید به این نکته اشاره کنیم که قیمت پروفیل upvc به قیمت مواد اولیه، بازار تقاضا و عرضه و … وابسته است و با توجه به این موارد قیمت گذاری انجام می‌شود. بنابراین، برای خرید پروفیل upvc بهتر است از شرکت‌ها و فروشندگان معتبر و با سابقه خرید کنید تا مطمئن شوید که قیمتی مناسب و کیفیتی بالا را دریافت می‌کنید. به علاوه، باید به این نکته هم توجه شود که هر شرکتی در محاسبه قیمت پروفیل upvc از روش‌های مختلفی استفاده می‌کند. برای اطمینان از دقت قیمت‌گذاری، بهتر است با چندین فروشنده مختلف تماس بگیرید و قیمت‌ها را مقایسه کنید.

آیا به دنبال ارزان ترین قیمت پروفیل یو پی وی سی هستید؟

اگر در جستجوی ارزان ترین قیمت پروفیل upvc هستید خواندن این مطلب مفید است. مطمئناً قیمت یکی از پارامترهای مهم به هنگام خرید پروفیل upvc است اما همیشه ارزانی خوب نیست، بلکه باید به کیفیت محصولات هم توجه کرد. اگر پروفیل upvc با کیفیت مناسب را به قیمت پایین پیدا کردید، بهتر است از این فرصت استفاده کنید.

برای یافتن بهترین قیمت پروفیل یو پی وی سی، پیشنهاد می‌شود ابتدا به مقایسه قیمت‌های مختلف بپردازید تا با توجه به بودجه و نیازهای خود، تصمیم مناسبی در این زمینه بگیرید. برای دستیابی به بهترین قیمت، شما می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. به عنوان مثال، از فروشگاه‌های آنلاین خرید و فروش پروفیل upvc استفاده کنید و قیمت‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید. همچنین می‌توانید قیمت‌ها را از فروشندگان یا مستقیماً از شرکت‌های تولید کننده استعلام کنید. با این روش‌ها، به راحتی می‌توانید به بهترین قیمت پروفیل یو پی وی سی دست یابید.

به علاوه، برای استعلام قیمت پروفیل یو پی وی سی، می‌توانید با سایر مشتریان و فعالان صنعت ساخت و ساز صحبت کنید. آن‌ها ممکن است پیشنهادات خود را در مورد فروشندگان و توزیع‌کنندگان مناسب برای پروفیل در و پنجره یو پی وی سی به شما بدهند.

خرید در جشنواره‌های محصولات و فصل تخفیفات، به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای تجاری شرکت‌ها، برای خریداران و فروشندگان پروفیل upvc بسیار مهم است. این جشنواره‌ها و تخفیفات، باعث جذب بیشتر مشتریان به سوی فروشگاه‌ها و پلتفرم‌های آنلاین می‌شود و همچنین فروش بیشتری برای فروشندگان به دنبال دارد.

این رویدادها معمولاً در زمان‌هایی مانند نزدیکی به تعطیلات یا در روزهای خاص مانند سالروز افتتاح شرکت برگزار می‌شوند. شرکت در این جشنواره‌ها برای فروشندگان بسیار مفید است، زیرا می‌توانند محصولات خود را با تخفیف عرضه کنند و از این راه تعداد بیشتری از مشتریان را به سوی خود جذب کنند.

از طرف دیگر، برای خریداران نیز این جشنواره‌ها و تخفیفات فرصتی مناسب است تا محصولاتی که به دنبال آن‌ها هستند، با قیمت مناسب تهیه کنند.

در نهایت، برای اطمینان از کیفیت پروفیل upvc، بهتر است از برندهای معتبر و مطرح در بازار استفاده کنید. برندهای شناخته شده معمولاً محصولات با کیفیت را با قیمت مناسب عرضه می‌کنند و همچنین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز هستند.

در کل، علاوه بر قیمت پروفیل یو پی وی سی بهتر است به کیفیت محصولات هم توجه کرد. با توجه به روش‌های مختلف کسب قیمت، می‌توانید به بهترین تصمیم دست یابید.

برای خرید پروفیل upvc به چه نکاتی توجه کنیم؟ (۱۳ نکته مهم)

۱- کیفیت پروفیل upvc

  به هنگام خرید پروفیل upvc، کیفیت پروفیل را مدنظر قرار دهید و بهتر است از برندهای معتبر و با سابقه در بازار خرید کنید.

۲- جنس پروفیل upvc

پیشنهاد می شود از پروفیل upvc با مواد اولیه با کیفیت استفاده کنید.

۳- طول عمر پروفیل upvc

 هنگام خرید پروفیل upvc به طول عمر پروفیل upvc توجه کرده و در صورت امکان، از پروفیل upvc با عمر طولانی استفاده کنید. طول عمر پروفیل upvc به طور معمول بیشتر از ۲۵ سال است، ولی در شرایطی که از مواد بی کیفیت استفاده شود، ممکن است کمتر از این باشد. همچنین، نحوه نصب، نگهداری و تعمیرات نیز می‌تواند بر روی عمر آن تأثیر بگذارد.

۴- ابعاد و اندازه پروفیل upvc

 ابعاد و اندازه پروفیل upvc را مشخص کرده و پروفیل مورد نیاز خود را با دقت انتخاب کنید.

۵- تنوع رنگ پروفیل upvc

پروفیل‌های upvc در ابتدا به صورت سفید عرضه می‌شدند، اما امروزه شرکت‌ها محصولات upvc را در رنگ‌های مختلفی مانند قهوه‌ای، مشکی، دودی و شامپاینی تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

مزیت استفاده از پروفیل درب و پنجره upvc در رنگ‌های مختلف این است که شما می توانید با توجه به نمای ساختمان و طراحی داخلی، رنگ موردنظر را انتخاب کنید و زیبایی بیشتری به ساختمانتان ببخشید.

۶- هزینه پروفیل upvc

قیمت پروفیل یو پی وی سی به طور مستقیم با کیفیت و مشخصات پروفیل مرتبط است. بنابراین بهتر است به هنگام خرید پروفیل upvc، با مشاوران و فروشندگان معتبر و متخصص در این زمینه ارتباط برقرار کنید تا با توجه به نیازهایتان، بهترین نوع پروفیل upvc را با بهترین قیمت پیدا کنید.

۷- گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش برای پروفیل upvc، یکی از عوامل مهم در انتخاب پروفیل مناسب است. گارانتی به شما اطمینان می‌دهد که اگر در طول مدت ذکر شده در ضمانت نامه، مشکلی برای پروفیل رخ دهد، شما می توانید از خدمات پس از فروش استفاده کنید. همچنین، پیش از خرید پروفیل upvc، بهتر است شرایط و مشخصات گارانتی را دقیقاً بررسی کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکل به راحتی بتوانید از خدمات پس از فروش بهره‌مند شوید.

۸- نصب و تعویض

نصب و تعویض پروفیل upvc یکی از مراحل مهم در فرایند فروش پروفیل است. بنابراین بهتر است اطمینان حاصل کنید که از تکنسین‌های ماهر در این زمینه استفاده می‌‌شود.

۹- مقاومت در برابر اشتعال

برخی از پروفیل‌های upvc دارای مقاومت بالا در برابر اشتعال هستند. در صورت نیاز، توصیه می‌شود از این پروفیل‌ها استفاده کرد.

۱۰- ضخامت پروفیل upvc

ضخامت پروفیل upvc تأثیر مستقیمی بر استحکام و دوام پنجره دارد، به این معنی که پروفیل با ضخامت بیشتر، مقاومت پنجره شما را افزایش می‌دهد. همچنین ضخامت مناسب پروفیل upvc می‌تواند برای حفظ دمای درونی ساختمان و صرفه‌جویی در هزینه‌های انرژی مفید باشد. بنابراین سعی کنید به هنگام خرید پروفیل upvc، پروفیل با ضخامت مناسب را انتخاب کنید.

۱۱- عایق حرارتی و برودتی

بعضی از پروفیل‌های upvc از عایق بندی بهتری برخوردارند. در صورت نیاز به استفاده در مناطق گرمسیر و سردسیر بهتر است از این نوع پروفیل استفاده کرد.

۱۲- جلوگیری از نفوذ آب

پروفیل upvc باید از نفوذ آب جلوگیری کند و مقاومت بالایی در برابر رطوبت داشته باشد.

۱۳- طراحی و استفاده

بهتر است پروفیل upvc با طراحی مناسب و توانایی استفاده در شرایط مختلف را انتخاب کنید تا بهترین عملکرد را از آن بگیرید.

با رعایت این نکات، شما می‌توانید بهترین تصمیم را در خرید پروفیل upvc بگیرید و از خدمات ما در خرید این محصول بهره‌مند شوید.

اختلاف قیمت پروفیلهای رنگی با پروفیل سفید یو پی وی سی در چیست؟

آیا می‌دانستید پروفیل upvc به طور ذاتی سفید رنگ است؟ اما با توجه به نیاز بازار، در سال‌های اخیر پروفیل‌های رنگی با روش‌های مختلفی از جمله رنگ‌آمیزی، کواکسترود و لمینت تولید و عرضه می‌شوند. در روش لمینت، یک روکش با طرح مشخص توسط دستگاه ویژه‌ای روی پروفیل قرار می‌گیرد و سپس با مواد خاص و با فشار زیاد روی آن چسبانده می‌شود. استفاده از این روش هزینه‌بر است، به همین علت قیمت پروفیل یو پی وی سی لمینت نسبت به نوع سفید آن گران‌تر است.

قیمت پروفیل لمینت(HOTMELT) سی‌فور

آیا تا به حال به دنبال پروفیلی بوده‌اید که علاوه بر زیبایی و طراحی فوق‌العاده، با مشکلاتی مانند تغییر رنگ بر اثر تابش اشعه‌ی نور خورشید روبرو نباشد؟ اگر پاسخ شما بله است، پروفیل رنگی upvc ما می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

همان‌طور که گفته شد ما برای تولید پروفیل رنگی از تکنولوژی منحصر به فرد HOTMELT استفاده می‌کنیم که برای اولین بار در دنیا مورد استفاده قرار گرفته است. این فناوری، نتیجه‌ی سال‌ها تلاش و کوشش تیم تحقیق و توسعه مجموعه سی‌فور است و به دلیل مقاومت بسیار زیاد در برابر تغییر رنگ، پروفیل رنگی ما نسبت به بقیه‌ی محصولات موجود در بازار برتری دارد.

اما این تنها مزیت پروفیل سی‌فور نیست! این پروفیل با مشکلاتی مانند بلند شدن روکش یا ترک خوردگی که در اکثر پروفیل‌های لمینت موجود در بازار وجود دارد، روبرو نیست. پس اگر می‌خواهید از یک پروفیل با طراحی جذاب و مقاومت بالا برای خانه یا محل کار خود استفاده کنید، پروفیل سی‌فور می‌تواند گزینه‌ی ایده‌آلی برای شما باشد.

مجموعه ما که قبلاً نسبت به تولید پروفیل سفید و یک رو رنگی با تکنولوژی HOTMELT اقدام کرده بود، این‌ بار در محصول جدید خود، تکنولوژی هات ملت و لمینت را با یکدیگر ادغام کرده تا بهترین نتیجه را بگیرد. برای قسمت داخلی پنجره از پوشش لمینت و برای قسمت بیرونی از تکنولوژی HOTMELT بهره گرفته است. این ترکیب منحصر به فرد باعث کاهش قیمت پروفیل لمینت ما نسبت به رقبا شده است و در لیست قیمت پروفیل upvc بالای صفحه می‌توانید قیمت پروفیل‌های مغز رنگی دو رو لمینت را مشاهده کنید.

هدف اصلی ما همیشه تولید محصولاتی با قیمت رقابتی همراه با کیفیت عالی است و در سال‌های گذشته همواره در پی تحقق این هدف بوده‌ایم و با کسب رضایت و اعتماد مشتریان خود، به دنبال بهترین راهکارهای ممکن برای آن بوده است.

چه عواملی باعث تفاوت قیمت در پروفیل‌های کشویی و لولایی می‌شوند؟

پروفیل پنجره کشویی و لولایی، دو نوع پروفیل upvc متفاوت هستند که در ساخت پنجره استفاده می‌شوند. این دو نوع پروفیل، به دلیل تفاوت در طراحی و ساختار، قیمت متفاوتی دارند.

پروفیل‌های کشویی، پروفیل‌هایی هستند که دارای یک سیستم کشش-فشار هستند که به صورت عمودی بر روی پنجره نصب می‌شوند. این سیستم، به پنجره اجازه می‌دهد که به صورت ریلی باز و بسته شود. بنابراین، پروفیل‌های کشویی دارای ساختار پیچیده‌تری هستند که نیاز به مواد بیشتری برای ساخت دارند.

از طرف دیگر، پروفیل های لولایی، پروفیل‌هایی هستند که به صورت افقی بر روی پنجره نصب می‌شوند و قابلیت باز و بسته شدن ساده‌تری دارند. در این پروفیل‌ها، سطح پنجره با تحمل وزن و فشار، به سمت بالا یا پایین حرکت می‌کند. به دلیل طراحی ساده‌تر و عدم نیاز به سیستم کشش-فشار، پروفیل‌های لولایی دارای هزینه تولید کمتری هستند و در نتیجه با قیمت کمتری نسبت به پروفیل‌های کشویی به فروش می‌رسند.

به طور کلی، تفاوت قیمت پروفیل یو پی وی سی کشویی با پروفیل لولایی، به دلیل ساختار پیچیده‌تر، مصرف مواد بیشتر و همچنین نوع استفاده و عملکرد پنجره‌هایی که با این پروفیل ها ساخته می‌شوند، بوده است.

آیا قیمت پروفیل یو پی وی سی سه حفره و چهار حفره با هم متفاوت است؟

 تفاوت اصلی بین این دو نوع پروفیل، همان‌طور که از نامشان مشخص است در تعداد حفره‌ها است. پروفیل upvc چهار حفره، به دلیل داشتن حفره‌های بیشتر نسبت به پروفیل سه حفره، عایق حرارتی و صوتی بهتری است ولی هزینه تولید و به مراتب قیمت پروفیل یو پی وی سی چهار حفره از پروفیل سه حفره بیشتر است.

به علاوه، در مورد تفاوت قیمت بین این دو نوع پروفیل، باید توجه داشت که علاوه بر تعداد حفره‌ها، کیفیت مواد اولیه، نحوه‌ی تولید پروفیلupvc  و …. در قیمت گذاری پروفیل تأثیرگذار هستند. بنابراین، امکان دارد دو پروفیل upvc با تعداد حفره‌های مشابه ولی با برند تجاری متفاوت، قیمت‌های مشابه نداشته باشند.

قیمت پروفیل upvc در ۱۴۰۲ را چطور برآورد می‌کنید؟

قیمت پروفیل upvc تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند تغییر نرخ عرضه و تقاضا، تغییرات در شرایط بازار و نوسانات قیمت مواد اولیه ممکن است تغییر کند. با توجه به شرایط فعلی بازار پیش بینی می‌شود قیمت پروفیل یو پی وی سی۱۴۰۲ به علت افزایش هزینه‌های تولید، قیمت مواد اولیه، هزینه‌های حمل ونقل و … نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد.

اما ما باور داریم که رضایت مشتریان مهم‌ترین هدف در کسب و کار است بنابراین همیشه تلاش می‌کنیم تا کیفیت خدمات و محصولات خود را ارتقاء دهیم. به علاوه، شما می‌توانید اطمینان داشته باشید در صورتی که قیمت محصولات ما افزایش پیدا کند، ما کمترین میزان افزایش قیمت را برای شما مشتریان اعمال می‌کنیم چون برقرای یک رابطه پایدار با شما برای ما بسیار ارزشمند است.